محمد نوری : مقابل فجر جواب همه را می دهم

طوفان سرخ

قهرمانان

 

وی درباره تاثیر حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس گفت: به هر حال پروین همیشه اسطوره باشگاه پرسپولیس بوده و خواهد بود. هواداران و مردم ما پروین را خیلی دوست دارند و این می‌تواند به ما کمک کند، امیدوارم هیات مدیره جدید برای پرسپولیس مفید واقع شود و بتوانیم به روزهای اوج خود بازگردیم.

 نوری درباره دیدار بعدی پرسپولیس که در خانه فجر سپاسی برگزار می‌شود، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و همه بازیکنان و به ویژه‌ خود من انگیزه‌های زیادی برای این دیدار داریم، دوست دارم در این بازی برای پرسپولیس گل زنی کنم تا حاشیه‌هایی که برایم به وجود آمده را از خود دور کنم.

 وی درباره بحث‌هایی که پیرامون نحوه بازی او در بازی مقابل استقلال به وجود آمده بود و در تمرین پرسپولیس برخی لیدرها او را به کارشکنی متهم کرده بودند، گفت: این صحبت‌ها را افرادی که دنبال جو سازی هستند به وجود آورده بودند، به هر حال این گونه حاشیه‌ها همیشه دور و بر یک بازیکن بزرگ وجود دارد و این نشان می‌دهد که من توانسته‌ام بازیکن بزرگی در پرسپولیس باشم. با بازی خوب مقابل فجر سپاسی جواب این حاشیه سازان را خواهم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:فجر, محمد نوری, مصاحبه, پرسپولیس , محمد ک,ساعت 13:11 توسط محمد| |